WIADOMOŚCI

Film z prezentacji F150
Film z prezentacji F150
Poniżej prezentujemy krótki film z dzisiejszej prezentacji nowego bolidu Ferrari- F150.
baner_rbr_v3.jpg

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

27 KOMENTARZY
avatar
atomic

28.01.2011 15:05

0

no brawo kempa007, pełne szaleństwo .


avatar
Kotoski

28.01.2011 15:28

0

Jak to jest nowy bolid to ja jestem święty on jest prawie identyczny jak z 2010 tylko niema f-duck i zmieniło się tylnie skrzydło i dyfuzor a po zatym wszystko takie same ,a jeszcze lekko barwy się zmieniły.


avatar
ziyon

28.01.2011 15:29

0

Paskudztwo bleleeee... L-R ładniejszy.... ];-)


avatar
cwirus92

28.01.2011 15:51

0

no nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia ; ]


avatar
poncki

28.01.2011 15:53

0

Inne mocowanie lusterek, nosek jest lekko zadarty ku górze, inny wydech. Poza tym wydaje się krótszy niż F10. Wiadomo, że w Bahrajnie zobaczymy co innego :)


avatar
Crousenn

28.01.2011 16:01

0

Jakby go pomalowali na różowo to każdy dostrzegłby zmiany. Wiadomo, że to nowa konstrukcja. Chciałbym zobaczyć porównanie zdjęciowe F150 i F10, najlepiej będzie widać zmiany nadwozia. A pomijając to to napchali pewnie tam nowej elektryki ze względu na KERS.


avatar
keke_kamil

28.01.2011 16:04

0

aby wymiatol ;]


avatar
david9

28.01.2011 17:24

0

jak dlamnie wygląda kozacko niewiem czego się spodziewali co niektórzy, że tacy rozczarowani chyba było do przewidzenia ze nagłych nie wiadomo jakich zmian nie będzie w aerodynamice pozatym za zdjęcia to co my sobie możemy ocenić czy to będzie dobre czynie dobre


avatar
GoQu

28.01.2011 17:53

0

Jeszcze 1.5 miesiaca ! ; )


avatar
TenTypTramwaj

28.01.2011 19:33

0

jak dla mnie jest piękny. w minionym sezonie F10 było najładniejsze z całej stawki. no i jawne odniesienie do Marlboro...


avatar
Polak477

28.01.2011 20:15

0

Dokładnie to samo mówiliście do F10 w stosunku do F60. Taki sam, nic się nie zmieniło, a bolid z połowy stawki wrócił na 3 miejsce, a i niewiele zabrakło do mistrzostwa kierowców. Jak dla mnie ładny. Jest sporo drobnych zmian w aerodynamice z zewnątrz. Najwięcej na pewno zmieniło się w środku i pod spodem, czego nie widzicie, a w ogóle to początki przyszłego bolidu to zobaczymy na testach, a prawdziwy kształt będzie znany dopiero w Bahrajnie.


avatar
pjc

28.01.2011 20:44

0

@Crousenn no to masz : http:// www.flickr.com/ photos/45313042@ N08/ 5395941918/


avatar
pjc

28.01.2011 21:09

0

Poza tym zastanawia mnie czy oni może w trakcie sezonu nie będą chcieli zrobić "airbox-a" podobnego do tego z modelu W01 Meredesa.


avatar
kukus

28.01.2011 21:30

0

Extra prezentacja,czekam z niecierpliwością na reszte. A tak na boku to czy nie miało być dyfuzorów czy podwójnych dyfuzorów ??


avatar
elin

28.01.2011 22:23

0

11. Polak477 - F60 zdecydowanie nie był udaną konstrukcją, ale bolidem z połowy stawki też raczej nie ... ;-). Ferrari w 2009 zajęło 4 miejsce w konstruktorach, przegrywając z McLarenem tylko jednym punktem. Co nie jest aż tak złym wynikiem, zwłaszcza, że od GP Węgier zespół zaprzestał prac nad F60, koncentrując się na F10 ( który z kolei był rozwijany do samego końca 2010 ). I punktował już tylko jednym kierowcą po wypadku Massy. Czyli stwierdzenie - " z połowy stawki wrócił na 3 miejsce " jest chyba trochę przesadzone ;-).


avatar
frg1pl

29.01.2011 06:41

0

Ciekawe ile kosztuje to cudo i czy można zamontowac w nim kratkę...


avatar
kempa007

29.01.2011 10:21

0

14. kukus dyfuzory beda, ale zakaz jest stosowania podwojnych.


avatar
Polak477

29.01.2011 11:37

0

15. Tak, ale przez dużą część sezonu było na prawdę kiepsko i Ferrari miało tylko przebłyski dzięki Raikkonenowi, który dzięki genialnym startom przesuwał się na podium z 6, czy 8 miejsca, tak więc rzeczywiste miejsce Ferrari było gdzieś tam w środku, a to dzięki kierowcy zdobyli te 4 miejsce ;). No i jeszcze czasami były przebłyski na niektórych torach, SPA, czy Monako wyszło im dobrze. A McLaren też jakiś świetny nie był, pod koniec sezonu zaliczył serię przebłysków i zdobył sporo punkcików :).


avatar
r31

29.01.2011 12:19

0

A teraz zupełnie inny temat chciałbym sie zapytać czy ktoś z was wygrał w tych zdrapkach z Kubicą


avatar
rev

29.01.2011 14:18

0

Spójrzcie na logo Ferrari na centralnym wlocie powietrza - kolejny wyrafinowany zabieg socjotechniczny ;) Wg mnie jeszcze lepszy niż św. pamięci paski.


avatar
frg1pl

29.01.2011 14:40

0

20. Paski nie zeszły z tego świata. Po tej aferze w wyniku której te paski zostały przedstawione całemu światu jako reklama marlboro - zaczęły one występować w telewizji w reklamach fiata. Można fajnie?


avatar
nolte

29.01.2011 22:52

0

każdą szczelinę w nadwoziu biorę za f-duct, zwłaszcza tą na czubku nosa...


avatar
Zgred Zen

30.01.2011 00:59

0

2. Kotoski Różni się i to dużo.Szczególnie przód który jest zdecydowanie wyższy.Kokpit też,ale niewiele.Ma lusterka na kokpicie.Ma szerszy rozstaw tylnej osi no i jest nieznacznie krótszy niż poprzednik..Sam tył jest nieznacznie wyższy i wydaje mi się,ze w przednim zawieszeniu są też zmiany.To chyba niemało.


avatar
pipek

30.01.2011 09:17

0

Usunięty


avatar
Polak477

30.01.2011 12:18

0

f1fanatic . co . uk / 2011 / 01 /28/2011-ferrari - f150 - and-2010-ferrari-f10-side-by - side Tutaj macie porównanie, bardzo dużo zmian, tylko nie wiem dlaczego F150 przypomina mi bardziej F60 niż F10, ale może to tylko złudzenie, chociaż na pewno w kokpicie tunele aerodynamiczne są podobne i właśnie w F10 zmienili je na takie w kształt serc, a w F150 znowu wrócili do prostych.


avatar
Zgred Zen

30.01.2011 14:20

0

Na f1talks.pl jest zdjęcie suwak /w trzech ujęciach/ przy pomocy którego możemy porównać w dowolnym punkcie zmiany w bolidach w sezonie 2011 i 2010.Naprawdę warto to ogladnąc,bo takie zdjęcia suwaki będą ponoć dla każdego bolidu.


avatar
mack88

30.01.2011 16:16

0

jak dla mnie rewelacja,ferrari to zawsze byla potęga tylko kiedy zobaczymy w nim kubice


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu